Über uns

Die Firma hot der Thomas Sabisch im Johr 1998 aufgmachd.
Sein Metallbaumaster hodder abber scho 93 gmachd.

Zeerscht worer in Hof in der ehemaolichen Saolspinnerei.
Noochdem na die Bank noch e weng Geld geem hot, hodder seina letzn Pfeng zamgekratzt und die ehemaolicha Bildlafabrik in Rehau kaaft.

Dort hie isser dann 2005 mit seim ganzen Krembl umgezogn. Jetzert hodder soviel Platz, dass er den Staohl, den Edelstaohl und des Aluminium in anzlna Reimlichkeiten verärbern ko.
Mit seina Mitarbeiter konner sich a säing lossn, weil die känna Hoferisch und Sächsisch und zogar Oberpfälzerisch reedn und versteh.

Für sei Kundschaft versuchder sich immer wos eifalln zo lossen. Und der kou a nuch annera Materiolen als Staohl verärbern. Der baud a nuch mit Gloos, Kunststoff, Holz und annern Zeich.
Mit seina grosn Maschina kanner Staohl bis 6mm schneidn und kandn, kou Alu schwaaßn und großa Rohre rund und dornbiegn. Dreha und fräßn tudder a und dann bauder nuch Aluminiumdiern und -fenster.

Des ganza annara Werkzeich wo die Konkurenz hot hodder natierlich a. Inovadieve und kreadieve und dienamisch konner zwoar nett richtig schreim obber mir glaam dasser des a kou. Falls uns aner nett verstett kenner ma zer Nod a hochdeitsch redn.
Schaut hold einfach mol vorbei oder ruft uns unter 09283/479186 ou.
Mir freia uns scho auf eich.